Aplikacja Pacjenta Gabinetu OrtoArte umożliwia samodzielne umawianie na wizyty oraz przegląd zaplanowanych wizyt Pacjenta. Poniżej została opisana Instrukcja konfiguracji Aplikacji Pacjenta Gabinetu OrtoArte. Większość kroków Pacjent może wykonać samodzielnie, jednakże do uzyskania pełnej funkcjonalności konieczna jest aktywacja aplikacji w trakcie wizyty w Gabinecie OrtoArte.
Po otworzeniu aplikacji, należy wprowadzić i potwierdzić hasło, które będzie wymagane przy każdym logowaniu się do aplikacji.
Należy zaakceptować Licencję. Bez tego niemożliwe będzie korzystanie z aplikacji.
Następnie aplikacja poprosi Państwa o dodanie kliniki (skanuj kod QR), należy kliknąć dodaj klinikę i zeskanować kod QR.
Po poprawnym wprowadzeniu kodu QR (w poprzednim kroku) wyświetli się Państwu ekran w formie takiej jak na obrazku obok z informacją, że Gabinet OrtoArte został dodany 🙂
Należy pamiętać, że aby móc w pełni korzystać z aplikacji (nie tylko rezerwować wizyty, ale również widzieć listę zarezerwowanych wizyt) konieczna jest aktywacja Aplikacji Pacjenta w trakcie wizyty w Gabinecie OrtoArte. W tym celu należy zwrócić się do Rejestracji Gabinetu OrtoArte. W trakcie pobytu w Gabinecie zostanie dla Państwa wygenerowany indywidualny kod. Wygenerowanie kodu nastąpi po potwierdzeniu Państwa tożsamości.
Będąc na wizycie w Gabinecie OrtoArte, należy poprosić Rejestrację o wygenerowanie kodu Pacjenta umożliwiającego aktywację Aplikacji Pacjenta. Następnie po uzyskaniu kodu Pacjenta należy uruchomić aplikację Pacjenta, zalogować się, a następnie kliknąć na ikonę USTAWIENIA.
Proszę kliknąć na ikonę AKTYWUJ KOD PACJENTA.
Następnie otworzy się okno, w którym konieczne będzie uzupełnienie danych potwierdzających Państwa tożsamość oraz uzupełnienie Kod sms- który otrzymacie Państwo od Pani z Rejestracji Gabinetu OrtoArte. Gotowe. Od tego momentu możecie Państwo w pełni korzystać z aplikacji 🙂
Aplikacja umożliwi Państwu samodzielne umawianie wizyt w dogodnym dla Państwa terminie- bez konieczności kontaktowania się z gabinetem.
Za każdym razem będziecie mogli Państwo sprawdzić umówione wizyty (niezależnie czy w aplikacji czy bezpośrednio w Gabinecie).
W razie potrzeby z aplikacji bezpośrednio również będziecie Państwo mogli zadzwonić do Gabinetu 🙂
Zapraszamy do korzystania z aplikacji 🙂